بريدة

عـودة للخلف بريدة ستي » بريدة ستي » ســاحـة مــفــتــوحـــة » قبل ما تشتري مستحضرات التجميل والملابس لازم تشوفي الموضوع ده

ســاحـة مــفــتــوحـــة المواضيع الجادة ، والنقاشات الهادفة -- يمنع المنقول

قديم(ـة) 11-12-2018, 09:21 AM   #1
shosho sharaf
عـضـو

البلد: مصر
قبل ما تشتري مستحضرات التجميل والملابس لازم تشوفي الموضوع ده

دالوقتي مستلزمات المرأة بقت غالية جدا زي البرفانات و الملابس والميكاب وكل ما يخص المرأة من مستلزمات لو انتي مثلا ف السعودية بتشتري حاجاتك اونلاين علي طول من مواقع زي مثلا سوق كوم و متاجر كتيير كمان زي شي ان و متجر زافول و موقع نون و متجر اوناس وطبعا مش هنقدر ننسي المتجر المميز ماماز اند باباز ومتجر فوغا كلوسيت وطبعا متجر جولي شيك من أفضل المتاجر

طيب دالوقتي الحاجات غالية نعمل ايه

بصي في موقع مميز جدا مش هتصدقي هيغير حياتك ازااي اسم الموقع ده عروض نت و الموقع ده بيقدملك خصومات و كوبونات وتخفيضات كتيير جدا بتوصل لـ 70 % الموقع بيقدملك كوبونات خصم علي كل المتاجر دي وكل ده ببلاش كل الي عليكي تخشي الموقع وتبحثي عن المتجر الي انتي هتشتري منو هتلاقي كوبونات كتيير جدا تقدري تستخدميها ف المتجر وهتلاقي خصم كبير جدا بعد ما تستخدمي الكوبون يلا خشي دالوقتي وشوفي بنفسك

هل ده حقيقي

بصي انا كـ بنت مدمنة شراء اونلاين واشتريت من متاجر كتيير وانا جربت الكوبونات دي بالفعل ومكنتش مصدقة زيك بالضبط بس بالفعل انا لاقيت خصم وصل ل 40 % و 65 % كمان
جيت اشتري حاجة بـ 700 ريال بعد ما ضفت الكوبون اتخفضلو لـ 455 ريال بس شوفتو الفرق قد ايه يلا ادخلي وشوفي بنفسك

رابط الموقع اهو ( https://al-3orod.com )

يلا جربي وابقي قوليلي فـ التعليقات ايه رأيك

المصدر https://www.aluroba.com/aluroba235620/
shosho sharaf غير متصل   الرد باقتباس

الإشارات المرجعية

طريقة العرض

قوانين المشاركة
لا يمكنك إضافة مواضيع
لا يمكنك إضافة ردود
لا يمكنك إضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

رمز [IMG] متاح
رموز HTML مغلق